Sayfalar

22 Aralık 2015 Salı

Bir gün ünlü olsanız Alevi olduğunuzu saklar mısınız?

Merhaba değerli arkadaşlar, bir şey sormak ve değerli fikirlerinizi öğrenmek istiyorum.



Bir gün ünlü bir sanatçı olsanız Alevi olduğunuzu saklar mısınız?



Benim fikrim şu: ünlü bir alevi olsaydım kesinlikle saklamazdım. Ama afişe de etmezdim. Çünkü hem ünlü sanatçı olup hem de özellikle belli bir kimlik üzerinde durmak doğru olmaz. Sanatçıların genel tavrı herkesi kucaklayan, herkese eşit mesafede olan ve toplumsal barışı destekleyen biçimde olmalıdır diye düşünüyorum.



Eğer bir gün ünlü bir Alevi olursanız merak etmeyin bu konudaki Alevi ünlüler listesine sizlerin de adını yazarım.



http://www.zohreanaforum.com/alevilik-bektasilik-arastirmalari/35989-alevi-unluler-alevi-sanatcilar-2.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder